neděle 6. srpna 2017

Vlčie znamenia - 6. kapitola


Jeho žalúdok spadol, keď lavína prešla okolo nich. V čase, keď burácanie upadlo, Keil mal vonku vysielačku a prepol ju do režimu „hľadania“. Nemali mnoho času, aby objavili TJa, ale mali ho dlhší, ako keď hľadajú človeka.
Tak dlho ako TJ bude pri vedomí.

Keil sa obrátil na Robyn. Už mala svoju vysielačku v ruke. Bola bledá a jej oči vyzerali dostatočne veľké na to, aby zaplavili jej tvár, ale šla metodicky, prechádzala každým krokom. Starostlivo.
Uchopil Robyninu tvár do svojich rukou, uistil sa, že ho pozoruje.
„Vieš, ako sa používa monitor?“
Prikývla.
„Pretože ma nemôžeš počuť, keď zakričím, chcem, aby si sa pozrela na mňa každý piaty krok, aby som si bol istý, že si si vedomá každého upozornenia, ktoré ti dám. Rozumieš?“
Robyn opäť prikývla, keď sa od neho odtiahla.  Ukázala na horu.
„Áno, ideš hore. Ak dám signál „čisto“ ako toto“ – Keil tresol svojimi päsťami dokopy a ukážem preč s jednou rukou – “ očakávam, že odlyžuješ preč tak rýchlo, ako môžeš. Rozumieš?“
Jej tvár sa stala neradostnou a pevnou.
„Myslím to vážne. Ak sa dostaneš do inej lavíny, nebudem schopný vás oboch zachrániť. Pamätaj si, že je TJ vlkodlak. Je silnejší ako človek. Bude v poriadku. Choď.“
Obidvaja rýchlo lyžovali k okraju lavínového poľa a začali dozadu a dopredu vyhľadávajúci pohyb, aby triangulovali  TJovu pozíciu. Keil sa opatrne pohyboval, jeho pozornosť sa delila medzi záchranu TJa a potrebu udržať Robyn v bezpečí. Nechať svoju družku pohybovať sa od neho do možného nebezpečenstva ďalšieho zosuvu ho fyzicky bolela.
Jeho zmysly boli vo vysokej pohotovosti. Slnko, ktoré sa odrážalo od snehu sa zdalo, že svieti žiarivo jasne. Vŕzganie ich lyží na nerovnom snehovom povrchu, ktorý sa začal upokojovať vo svojej konzistencii. Pár krokov, pauza, aby skontroloval monitor, pohľad na horu. Rýchly pohľad oči, aby uvidel Robyn, potom opakoval túto sériu.
Svietiace svetlo na jeho prijímači sa zosilňovalo a obrátil sa, aby nasledoval jeho smer. Pri ďalšom okamihu, keď sa Robyn pozrela jeho smerom, zdvihol ruku a ukázal.
Robyn dvakrát skontrolovala svoju obrazovku a zdvihla ruku, ukázala na kopec na cestu, ktorá prechádzala skrz jeho uhol.
Zužovali medzeru.
Bola to bolestivo pomalá práca, keď každý nerv v jeho tele kričal, aby sa ponáhľali, predtým než TJovi dôjde vzduch. Keil sa zastavil na okamih, aby zakričal. „TJ!“ zakričal v smere, kde dúfal, že nájdu TJ, ale nedostal žiadna odpoveď.
Jemný zvuk zasiahol jeho uši.
Nízke zahučanie v diaľke.
Zdvihol pohľad, aby preskúmal hory okolo nich, bál sa, čo uvidí.
Z vrcholu na jeho ľavej strane sa uvoľnil snehový previs, ktorý posunul mrak prášku do vzduchu. Rýchlo Keil odhadol uhol zosuvu, či by ich mohol zasiahnuť, vydal sa cestou hore nad nimi
Svah hory ho odvrátil a Keil vydýchol úľavou, keď uvoľnený sneh skĺzol za vzdialený hrebeň mimo a neohrozil ich. Pozrel hore, aby uvidel Robyn, ktorá odhodlane pozoruje jeho signál. Ústup alebo pokračovanie?
Ukázal smerom dopredu a Robyn prikývla, verila jeho úsudku, aby pokračovala v systematických pohyboch.
Jej prenikavý výkrik o pár okamihov neskôr spôsobil, že sa mu rozbúšilo srdce. Pozrel hore, aby ju uvidel, ako otáča svojou lyžiarskou palicou do hĺbky snehu. Tlačila skrze sneh, aby vyhľadala  vzduchovú bublinu alebo pochované telo. Keil sa prebojoval na jej úroveň, zhodil svoju lopatu a pripravil sa, aby kopal.
„TJ, môžeš nás počuť?“ zakričal Keil.
Uvítajúce zavytie sa zdvihlo k jeho ušiam. Keil vychrlil modlitbu vďaky, keď hádzal lopatou, Robyn pracovala po jeho boku. Kopali do horského svahu z boku, aby získali výhodu svahu, veriac, že tam bude treba menej kopať. Čoskoro Keil zdvihol ruku, aby upozornil Robyn a získal si jej pozornosť.
„Nechcem ťa zasiahnuť. Nechaj ma kopať, pozoruj dodatočné posuny.“
Keil zvýšil rýchlosť, počúval, ako sa TJove zavytie stáva jasnejším.
„Odstúp  od lopaty, keď sa dostaneme do miestnosti,“ vykríkol Keil, keď sa točil v zúrivom tempe. Bolo treba iba pár viac plných lopát, predtým než sa prerazil do vzduchovej bubliny vo veľkosti človeka, ktorý  obsahoval menšieho vlčie telo, ktoré bol TJ. Keil pozoroval, ako sa jeho brat vydriapal z diery vo svojej vlčom tele, krúžil okolo ich nôh v poďakovaní.
******
TJ sedel pred ohňom v chate, usrkával v chate pohár horúcej čokolády. Bežal vedľa nich po ceste do chaty ako vlk, jeho výzbroj bolo pochovaná niekde v hore.
„Stále to nechápem. Ktorú časť z „nechoď na pravú stranu, sneh je nestabilný“ si nepochopil?“ Sťažoval sa Keil a umiestnil ďalšiu pokrývku okolo ramien TJa.
„Dosť, prepáč. Moja ľavá a pravá noha sa premiešali. Žiadna ujma sa nestala, pretože Robyn mi dala  vysielač. Našiel si ma, som v poriadku.“
„TJ, to bola tretia sada lyží, ktoré si stratil v tomto roku!“
Zvuk polien padajúcich na podlahu spôsobil, že obidvaja sa pozreli na Robynin šokovaný výraz. Zdvihla trasúca sa ruku, aby ukázala tri zdvihnuté prsty, spýtavý výraz na tvári.
„Áno,“ povedal Keil, „toto je tretíkrát, čo pán Nehoda bol v akcii túto zimu. Jeho rekord je šesťkrát v jednej sezóne. Premýšľam, že bude mať vysielač trvalo implantovaný – “
„Hmm, Keil, prečo Robyn zíza na mňa takto?“
Keil sa pozrel hore a mohol prisahať, že videl vypúšťať Robyn paru z uší.
Tesne predtým, než mohol zareagovať, preletela celú miestnosť, uchopila TJov krk a stisla ho.
Tvrdo.
„Prŕ, hej, Robyn.“ Pritiahol si ju k sebe, jemne uchopil jej predlaktie a uvoľnil ju zo TJovho krku. Zamrmlal upokojujúce slová, hoci vedel, že ich nemôže počuť, usadil si ju pod svoju bradu, keď jej telo pokračovalo vo chvení sa. „Môj odhad je, že je trochu šokovaná, že ste ťa na prvom mieste museli zachrániť, TJ a zistila, že toto je typická skúsenosť v divočine s tebou, čo bolo viac ako dnes potrebovala navrch všetkého, čo sa stalo.“
TJ mal toľko slušnosti, aby sa tváril, že je v rozpakoch. Presunul sa a čupol si, aby sa pozrel na Robyn, ktorá bola ukrytá v Keilovom náručí. „Prepáč, že som ťa vystrašil. Niekedy nemyslím. Neurobím to opäť.“
„Ha!“ odfrkoval si Keil. „Nedávaj sľuby, ktoré nemôžeš splniť, malý braček. Sauna by mala byť teraz horúca. Choď sa zohriať. Robyn a ja sa potrebujeme porozprávať.“
TJ strelil ďalší znepokojený pohľad na Robyn, predtým než zozbieral svoje oblečenie a vyšiel dverami.
Keil sa usadil do kresla pri ohni, stále držal Robyn vo svojom náručí, keď potichu spolu sedeli. Mať ju vo svojom náručí bolo úžasné. Bola dostatočne drobná, aby ju chránil ako poklad a predsa dostatočne silná, aby reagovala rýchlym a odvážnym chovaním, keď čelila núdzovej situácii na horskom svahu. Bude skvelá družka pre neho.
Tiež nádherne voňala. Zhlboka sa nadýchol a potlačil nutkanie, aby ju hodil na spaciu plošinu a strhol jej oblečenie.
Jej prsty vykĺzli a cestovali po okraji jeho brady a Keil zatvoril oči, aby si užíval pocity, ktoré mu horeli v krvi. Zavrtela sa a pozrel sa dole, aby ju uvidel, ako sa ticho trasie, slzy jej padali z očí.
„Hej, bude v poriadku.“ Naklonil jej hlavu dozadu, aby ju ubezpečil a zastavil sa pri tom výraze na jej tvári.
Čisté potešenie.
„Čo sa deje, vtáčatko?“
Robyn si utrela oči a vyliezla z jeho lona, zastavila sa iba, aby mu umiestnila bozk na tvár. Vrátila sa k nemu s poznámkovým blokom, natiahla sa na iné kreslo, tak aby mohli na seba vidieť, ale stále si užívali teplo ohňa.
Môže to vyzerať bláznivo, ale som tak šťastná práve teraz, napísala Robyn.
„Šťastná? Zachránenie môjho brata spôsobilo, že si šťastná? Nechať ho pochovať, by mohlo spôsobiť, že bude v extáze.“
Vyprsknutie smiechu od Robyn spôsobilo, že Keil sa usmial.
„Povedz mi, ako môže to, že celý tvoj svet sa obráti hore nohami, ako sme to urobili dnes tebe, spôsobiť, že si šťastná?“
Robyn uprene pozrela na neho minútu a sklonila hlavu, aby písala. Podala mu poznámkový blok, kým mu ukazovala, že sa napije.
Keil sa obrátil, aby si prečítal jej správu, keď šla k nádobe s vodou.

Celý môj život som bola odlišná. Ale tak zle odlišná. Je ťažké zdieľať sa s novými ľuďmi. Mojimi jedinými priateľmi bol môj brat a starí rodinní priatelia. 
Ale ty si ma hneď prijal. Veril si okamžite.
Tvoj brat je každopádne idiot! Si úprimný ku mne.
Všetko toho spôsobuje, že som veľmi šťastná.

Keil zdvihol hlavu, aby uvidel Robyn ako ho pozoruje s veľkými hnedými očami, jemný úsmev na jej perách.
„Si odlišná, ale nie pretože, si hluchá. Je to, pretože si mala byť vlkom. Mala si byť vo svojej svorke, ktorá by ťa milovala a podporovala ťa. To je to, čo ti chýbalo.“ Vzal si pohár, ktorý držala pre neho, umiestnil ho na stranu s opatrnosťou, predtým než si ju položil späť do náručia.
„Nebudem na teba tlačiť a pravdepodobne máš tonu otázok, ale Robyn, potrebuješ vedieť, že urobím čokoľvek pre teba. Spojenie medzi nami sa stáva silnejším a som rád, že som ťa našiel.“ Sklonil sa dole a pobozkal ju.
Mäkko. Jemne. Bozk intenzívnej nežnosti. Vložil srdce do tohto pohybu, snažil sa povedať jej bez slov, že sa nemusí obávať o neho a všetky obavy dňa budú nakoniec v poriadku.
Ako môžem cítiť byť takto spojená s niekým, koho som práve stretla?
Keil zamrzol.
Počul jej hlas vo svojej mysli.
Odtiahol sa, aby sa pozrel do jej očí. Myslel, že by sa to mohlo stať, ale ešte nie. Neboli ešte druhmi. Jej vlk sa ešte neaktivoval.
Bolo to nemožné.
„Ako si to urobila?“ spýtal sa Keil.
Jej tvár vyzerala zmätene a Keil sa pokúsil prilepiť si úsmev. Nemuselo to fungovať, pretože Robyn sa odtiahla preč.
„Počkaj, snaž sa mi niečo povedať. Povedz mi tvoju obľúbenú farbu.“
Potom, čo mu dala „si blázon“ pohľad, prešla k ó-tak-dobre, siahla po poznámkovom bloku.
„Bez písania. Snaž sa a povedz mi to v mojej hlave.“
Robyn civela na neho. „Robí opäť tú vec. Nemám obľúbenú farbu, aby som mu ju povedala.“
„Každý má obľúbenú farbu, Robyn.“
Všetka farba zmizla z jej tváre. „Počul si ma?“
Keil ju pohladil po líci a pokúsil sa hovoriť k nej v jej mysli. „Áno, ide to dobre s ´bláznivou vecou´, ktorú robím.“
Robyn sa vydriapala z jeho lona a zosunula sa v hromade na podlahu.
„Svätá prostota! Môžeš ma počuť. Môžem ťa počuť! Ako je to možné, Keil?“ Vytiahla sa na kolená a tesne mu objala stehná. Potom vstala, aby bola na úrovni jeho očí. „Povez niečo iného mne.“
„Si tá najnádhernejšia vec, akú som kedy videl.“
Sčervenala ako malina. „Povedz niečo inteligentného.“
Namiesto toho sa sklonil k jej ústam, nechával bozky po jej perách a klesal dolu po okraji jej krku, aby pochoval tvár vo V na jej ramene. „Si nádherná a voniaš ako jarná lúka. Tvoja pokožka vonia sviežo a čisto ako vietor, ktorý veje na ľadovcami. Chutíš ako čerstvo chytená ryba s dobrým pohárom vína.“
„Ty si básnik. Spôsobil si, že som vyhladla.“
Keil zdvihol hlavu a civel jej priamo do očí. „Aj ty si spôsobila, že som vyhladol a plánujem s tým niečo urobiť. Chcel som počkať, ale... “
Jej prsty sa mu preplietli do vlasov na zátylku. „Toto je bláznivé. Moje telo sa cíti ako keby som bola v ohni. Ako ma môžeš počuť? Povedal si dnes ráno, že druhovia sa môžu niekedy takto rozprávať, ale my nie sme druh a družka. Znamená to, že to nevyžaduje, aby sme najprv mali sex?“
„Zvyčajne áno, Robyn. Jediná vec, na ktorú môžem myslieť je, že nával adrenalínu z lavíny ťa aktivoval a začalo nás to prepájať. Si mimoriadne silná vlčica tak ako ja. Nie že by som sa chvastal alebo tak.“
Robyn zažmurkala na neho a on sa na ňu uškrnul, keď vstal, zdvihol ju a urobil krok smerom k spiacej plošine. Zastavil sa a skontroloval miestnosť. Zatriasol hlavou, aby sa obrátil späť, temný výraz túžby bol na jeho tvári.
„Sakra, chcem ťa. Ale nie tu. Zozbieraj si svoje veci.“
„Budeme mať sex? Teraz?“
Myslela tak tuho, že Keil mohol počuť ozvenu jej obáv odraziť sa od vrcholkov hôr. „Teraz. Ak to dobre pôjde, tak aktivujeme nielen tvojho vlka, a ostaneš tehotná v rovnakom čase, budeme mať dvojitú oslavu. Si moja družka, Robyn. To znamená mnoho výborného sexu a rodinu, ktorú získame. Kedykoľvek sa to stane, skôr alebo neskôr. Máš nejaký problém s tým?“
Jej plachý pohľad na tvári ho skoro zničil.

15 komentářů:

  1. Ďakujem za super preklad a už sa neviem dočkať pokračovania 😉😉😉

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá kapitolka. Moc děkuji, už se těším na pokračování. HankaP

    OdpovědětVymazat
  3. To bola skvelá kapitola ☺Strašne sa mi páči, že môžu komunikovať myšlienkami☺
    Vďaka za preklad a korekciu a teším sa na pokračovanie ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za kapitolu. Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za skvelú kapitolu 😍👍

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad. Bobo.

    OdpovědětVymazat
  7. Díky moc za další kapitolu. :)

    OdpovědětVymazat