sobota 29. října 2016

Jennifer Estep - Spider's Revange (Elemental Assassin #5)

Pavoukova odplata

 Živelná vražedkyně 5

Překlad: Jitka
Korektura: Áďa


Starých zvyků se dá těžko zbavit. A já mám v plánu dnes v noci někoho zabít.
Kdysi to koneckonců byla moje práce. Jsem Gin Blanco a vraždila jsem lidi za peníze pod krycím jménem Pavouk. A byla jsem v tom dobrá.  Teď jsem konečně připravená čelit největší výzvě: Mab Monroe, živlu Ohně. Nebezpečné ženě, která zavraždila mou matku a starší sestru, když mi bylo pouhých třináct.
Nikdy jsem si nemyslela, že to bude snadné, ale všechno se zkomplikovalo ještě víc, než jsem čekala. Ví, že po ní jdu. Teď musím čelit armádě lovců lebek, které si najala, aby mě vystopovali. Navíc vypsala odměnu na hlavu mojí mladší sestry. Hlavní pro mě je udržet Briu v bezpečí. Zbavit se Mab je ale hned na druhém místě.

Ještě že jsem vyzbrojená magií Ledu a Kamene, a můžu se spolehnout, že mi můj neodolatelný milenec Owen Grayson bude krýt záda. K téhle bitvě se schylovalo už dlouhou dobu, a pořád je tu možnost, že nevyváznu živá. Pokud se to ale stane, ujistím se, že vezmu Mab s sebou… za jakoukoliv cenu.

12 komentářů:

  1. Jsem nadšená z pokračování. A napnutá, všechny díly zatím byly super a překlad s korekcí na jedničku s několika hvězdičkami. Prakticky se to čte samo. Díky moc. Zdena

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za informaci, moc se těším na překlad. Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Neviem sa dočkať. Táto séria sa stala jednou z mojich obľúbených. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji. Už se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda, že bude série pokračovat. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Srdečná vďaka za pokračovanie v sérii... :-);-)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat, kde si můžu přečíst ctyrku? Tedy pokud se nemylim a neni to Venom? Mam trochu zmatek v tom, jak to jde po sobe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V anotacích jsou vždy dole, pod seznamem kapitol "překliky" na anotace dalších dílů. Nebo v pravém postranním panelu v nově přeložených knihách si najdi obálku Tangled Threads (je hned první). Celý seznam dílů najdeš v záložce Překlady na hlavní liště blogu, stačí si vyhledat autorku Jennifer Estep. :)

      Vymazat
  8. páni, moc moc moc děkuji, hned se do toho pustím, jsi skvělá :-)

    OdpovědětVymazat