pátek 25. prosince 2015

Jennifer Estep - Tangled Threads (Elemental Assassin #4)


Složité souvislosti

Živelná vražedkyně 4

Překlad: Jitka
Korektura: Áďa


Radši budu každou noc čelit tuctu vrahů, než abych se musela zabývat něčím tak ošidným, spletitým a křehkým jako jsou moje vlastní pocity.
Ale tady jsem. Gin Blanko, nájemná vražedkyně s jednou nohou na odpočinku a tak trochu s hlavou v oblacích. Může za to sexy obchodník Owen Grayson, kvůli kterému se cítím jako náctiletá puberťačka. Na Owenovi se mi líbí hlavně jedna věc – neodtahuje se ode mě kvůli mé minulosti – ani současnosti. A právě teď mám na zádech namalovaný obrovský terč.

Mab Monroe si na mě najala jednu z mých nejlepších a nejchytřejších konkurentek. Elektra La Fleur je schopná a výkonná. Její elektrická magie je stejně silná jako moje vlastní magie Ledu a Kamene, což znamená, že šance na vítězství a přežití je padesát na padesát. Jsem odhodlaná tuhle bitvu vyhrát, nebo se o to aspoň pokusit, protože Mab Monroe chce nechat odstranit také mou mladší sestru, detektiva Briu Coolidge.


1. Kapitola

2. Kapitola

3. Kapitola

4. Kapitola

5. Kapitola

6. Kapitola

7. Kapitola

8. Kapitola

9. Kapitola

10. Kapitola

11. Kapitola

12. Kapitola

13. Kapitola

14. Kapitola

15. Kapitola

16. Kapitola

17. Kapitola

18. Kapitola

19. Kapitola

20. Kapitola

21. Kapitola

22. Kapitola

23. Kapitola

24. Kapitola

25. Kapitola

26. Kapitola

27. Kapitola

28. Kapitola

29. Kapitola

30. Kapitola

31. Kapitola

<< 3,5. díl

4,5. díl >>

7 komentářů:

  1. Už se těším. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Super. Tesim sa na dalsi preklad. Ste super.

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky. Má oblíbená série.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojte. Na koľko kapitol sa môžeme tešiť v celej knižke? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím vám hrozně moc poděkovat! Stačila jsem předešlé tři díly přečíst za víkend! Jste super,že tuhle skvělou knihu překládáte. Děkuji. Jen tak dál! :D

    OdpovědětVymazat