neděle 25. ledna 2015

Jennifer Estep - Venom (Elemental Assassin #3)


Zášť

Živelná vražedkyně 3

Překlad: Jitka
Korektura: Eden


Co je to za nájemného vraha, který pracuje pro-bono?
Je těžké být obávaným nájemným vrahem, když se z vás obr pokouší vymlátit duši. Naštěstí jsem nikdy nedovolila, aby mé práci stála v cestě pýcha. Teď musím vyřešit jednu osobní záležitost: Zničit Mab Monroe, živel Ohně zodpovědný za smrt mých blízkých. Což znamená, že musím za každou cenu ochránit svou identitu, i když to znamená vzdát se své magie Ledu a Kamene ve chvíli, kdy je nejvíc potřebuju.
Pro veřejnost jsem Gin Blanco, majitelka nejvyhlášenějšího grilu v celém Ashlandu. Pro přátele jsem Pavouk, nájemný vrah na odpočinku. Občas někomu prokážu laskavost. Jako třeba jedné své přítelkyni – upírce, kterou pronásleduje neodbytný nevítaný nápadník – pravá ruka Mab Monroe a nadřízený obrů, kteří mě svými mohutnými pěstmi málem umlátili k smrti.
Aspoň že neodolatelný Owen Grayson je na mé straně. Ten muž toho o mně ví příliš mnoho, ale já to risknu. A pak je tu detektivka Bria Coolidge, v Ashlandském policejním sboru jedna z nejlepších. Až donedávna jsem si myslela, že je moje malá sestřička mrtvá a ona si bezpochyby myslela totéž o mně. Bůhví co udělá, až zjistí, že jsem chladnokrevný zabiják… který chrání její život.



































11 komentářů:

  1. Už se moc těším

    OdpovědětVymazat
  2. To bude opravdu zápletka ;-)děkuji a moc se těším :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Teším sa na pokračovanie, ktoré určite bude zaujímavé :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se těším a předem děkuju za překlad

    OdpovědětVymazat
  5. Juchů,už se moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Díky moc za pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvele. Tesim sa. VV

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuji za pokračování,už se těším na další překlad.

    OdpovědětVymazat
  9. Nemůžu se dočkat, zní to opravdu skvěle.

    OdpovědětVymazat
  10. Už se nemůžu dočkat dalšího pokračování ;)

    OdpovědětVymazat