úterý 21. října 2014

Shannon Mayer - Priceless (Rylee Adamson #1)

Nedocenitelná

 

Rylee Adamson 1

Překlad: Claire
Korektura: Arya

„Jmenuji se Rylee a jsem Stopařka.“
Když se pohřešují děti, a lidé nemají žádné stopy, jsem tím, koho volají. Jsem jejich poslední naděje, jelikož přivádím domů ztracené. Zachraňuji to, co oni nedokážou.
Jsem na seznamu hledaných FBI.
Mým domácím mazlíčkem je vlkodlak, moje nejlepší kamarádka čarodějka, a nikoho dalšího ve svém životě nepotřebuji.
Ale jakmile se zachraňování začne vymykat kontrole, pomoc přichází z naprosto neočekávaného směru. Od toho, kdo je nebezpečně temný, skličující, a o nadpřirozenu neví zhola nic.
Od toho, jehož polibky mě rozpalují.


1. Kapitola

2. Kapitola
 
3. Kapitola

4. Kapitola

5. Kapitola

6. Kapitola

7. Kapitola

8. Kapitola

9. Kapitola

10. Kapitola

11. Kapitola

12. Kapitola

13. Kapitola
 
14. Kapitola
 
15. Kapitola

16. Kapitola

17. Kapitola

18. Kapitola

19. Kapitola

20. Kapitola 

21. Kapitola

22. Kapitola
 
23. Kapitola

24. Kapitola

25. Kapitola

26. Kapitola

27. Kapitola

18 komentářů:

  1. :-) Trochu pozdě, když už je zveřejněná 3. kapitola, ale jsem ráda, že konečně vím, o co go :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Mohla by jsi mi ji poslat v Aj na email ??

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, budete jeste nekdy pokracovat v prekladu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Arya měla moc jiných povinností přes prázdniny, a psala mi, že jakmile se jí ve škole ustálí rozvrh, začne zase překládat.

      Vymazat
    2. Tak to sa teším. :) A tie veci s rozvrhom poznám na sebe, takže jej prajem pevné nervy. :)

      Vymazat
  4. Super :) diky za odpoved

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem docetla kapcu je to pěkný doufám že bude pokracovani

    OdpovědětVymazat
  6. Bude se jeste nekdy vubec prekladat?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, prave jsem docetla vsechny kapitoly, co jste zatim prelozily a moc se mi libi:) kdy se dockame dalsiho prekladu? Dekuji za skvelou praci co odvadite :)

    OdpovědětVymazat
  8. Též doufám v brzké pokračování. Takže se přidávám k dalším čekatelkám zde. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj děvčata, díky za super práci :) Chci se zeptat, kdy se můžeme těšit na další díl? díky za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, kdy začnete zase překládat?

    OdpovědětVymazat
  11. Info: Arya toho má moc, takže se překlad ještě nějakou dobu pozdrží. Místo toho si ale budete zřejmě moci přečíst některou z povídek, které tomuto dílu předcházejí, zatím je to v jednání.

    OdpovědětVymazat
  12. Bezva, super. Diky moc!

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, jak je na tom překlad? :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky :D kdy se můžeme těšit na další kapitolku?

    OdpovědětVymazat
  15. Cau, pridavam se k otazce, kdy bude dalsi kapitola? :)

    OdpovědětVymazat