neděle 13. dubna 2014

Jennifer Estep - Web of Lies (Elemental Assassin #2)



Pavučina lží


Živelná vražedkyně 2

Překlad: Jitka
Korektura: Eden
Rekorektura: Alena



Zvědavost mě jednoho dne určitě zabije. Pravděpodobně brzy.
Jsem Gin Blanco.

Možná mě znáte pod jménem Pavouk. Jsem nejobávanější nájemný vrah na celém Jihu. Teď jsem na odpočinku, ale problémy si mě jako vždycky našly. Moji restauraci Pork Pit se pokusili vyloupit dva grázlové. Pak došlo dokonce i na střílení. Pro jednou nebyl útok namířený na mě. Obětí měla být Violet Fox. Poté, co jsem nabídla Violet a jejímu dědečkovi pomoc s ochranou jejich majetku před zlotřilým uhlobaronem, jsem ohledně svého odchodu na odpočinek na pochybách. Stejně tak detektiv Donovan Caine. Jediný poctivý policajt v Ashlandu, který má vážný problém jak sladit svou skautskou morálku s touhou po mně. A já jen stěží dokážu udržet ruce od jeho sexy těla. Co dodat? Jsem živel Kamene s trochou talentu k ovládání Ledu, ale moje srdce není pevná skála. S trochou štěstí, Gin Blanco vždycky dostane svého muže… Mrtvého nebo živého.

































7 komentářů:

  1. Nemůžu se dočkat překladu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Juchů, už aby to bylo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se moc těším

    OdpovědětVymazat
  4. Prosííím! Další kapitoly! Já sem asi závislá. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Budou i další díly?
    Je to úžasný

    OdpovědětVymazat