sobota 1. února 2014

Kendall Ryan - Resisting Her


Odolávať Jej

Překlad: Janča
Korektura: Argentum, Annika


Agent Cole Fletcher žije pre svoju prácu v FBI, a je viac ako pripravený pre jeho ďalšiu úlohu – zaútočiť na kult a dostať ich vodcu za mreže. Ale nie je pripravený na Savannah a jej na zadok zrážajúci dobrý vzhľad. V devätnástich, je príliš stará pre pestúnsku starostlivosť a príliš zničená pre život na vlastnú päsť. Bez miesta kam by mohla ísť si ju proti svojmu zdravému rozumu Cole vezme k sebe.
Ale pomáhať jej nebude ľahké. Utešuje ju keď kričí z nočných môr a uniká pretrvávajúcim obavám z jej minulosti, ale to je to jednoduché. Jej záľuba spať v objatí vedľa jeho teplého tela, a jej túžba potešiť ho v každom smere robia odolávanie jej ťažším a ťažším.

25 komentářů:

  1. Teším sa na preklad.Kedy začne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prolog už je hotový, ale počkáme ještě, než bude mít Janča po zkouškách, aby se do toho mohla pustit :) počítejte cca 14 dní ještě

      Vymazat
  2. Vypadá to zajímavě , dík za překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá skvěle, těším se, díky za další zajímavou knížku

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to úžasně, těším se na překlad. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Devcata, nezaskrtavejte tam to "chci dalsi dil" - je to samostatna kniha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možno to pomôže a autorka napíše ďalší . :D

      Vymazat
  6. No, to vypadá velice zímavě. Děkuji za možnost překladu a těším se na 1. kapitolu.

    OdpovědětVymazat
  7. Už se nemůžu dočkat a předem děkuju za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  8. Těším se na překlad !

    OdpovědětVymazat
  9. Už se těším na zajímavý děj, což určitě bude, díky za budoucí překlad.

    OdpovědětVymazat
  10. Vyzerá to dobre. Som zvedavá, či to také aj bude. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dotaz je to i fantasy nebo jen romantika?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatiaľ to vyzerá len na romantiku, žiaden fantasy prvok som tam neobjavila. :)

      Vymazat
  12. Těším se na překlad! Vypadá to dost dobře. A děkuji překladatelce a korektorce.

    OdpovědětVymazat
  13. ahooj, tak ja to vypada s prekladem?? :) uz se fakt tesim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam takovy pocit z toho, co mi psala Paty, ze to stoji na korektorce - prekladatelka uz ma par kapitol dopredu, ale korektorka nekomunikuje (omlouvam se ted predem, jestli se pletu, ale takova byla situace alespon pred 14 dny, kdy mi prekladatelka sama rikala, ze uz je nekde u 3 kapci)

      Vymazat
  14. Tak som sa tešila na preklad a stále nič :) dúfam,že sa čoskoro dočkáme..ozaj a teším..vyzerá to slubne :)

    OdpovědětVymazat
  15. Údajne sa majú vydávať knihy od tejto autorky, čiže myslím, že sa v preklade pokračovať nebude, pretože by bola škoda robiť si na tom prácu, keď sa to nakoniec aj tak bude musieť stiahnuť...

    OdpovědětVymazat
  16. Takže už sa nebude pokračovať s prekladom ? Lebo snažím sa nájsť tu knihu, že si ju kúpim v cz/sk, a nikde nič ... Viem po angl. len proste ma to moc neláka

    OdpovědětVymazat
  17. Budete pokračovat v překladu?

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj neda sa mi otvorit kniha od 23 kapitoly. Vam sa da? Zlatica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to bude tým, že ešte nebola 23. kap. zverejnená. :( tiež kontrolujem každý utorok, či sa kap. nepridala. Je to škoda, lebo je to jediné čo na blogu čítam zatiaľ.

      Vymazat
  19. Ahojte, ano bude, len to trocha viazne na mne, lebo akosi mi to stale casovo nevychadza. Mrzi ma to :) Posnazim sa to trocha rozhybat :) Korektorka Annika

    OdpovědětVymazat