čtvrtek 20. února 2014

Heather Hildenbrand - Dirty Blood (Dirty Blood #1)




Nečistá krev

Dirty Blood  1

Překlad: Lili
Korektura: Ivka

Včera v noci som zabila dievča. Urobila som to holými rukami a kusom starej trúbky, ktorú som našla ležať vedľa smetiaka. Ale to nie je to, čo ma dostalo. To, čo ma vystrašilo, to, čo nedokážem pochopiť bolo, že keď na mňa zaútočila, jej telo sa zmenilo – a potom z nej bol vlk. So všetkými tými cvakajúcimi zubami a predĺženými pazúrmi. Ale v čase, keď som stála nad jej bezduchým telom, z nej bolo zase dievča. To bolo vtedy, keď som sa dostala do šoku... A to bol ten moment, keď sa on ukázal.

Teraz všetko, čo môžem urobiť, je prijať pravdy, ktoré mi hľadia do tváre. Prvá, vlkolaci existujú. A druhá, bola som zrodená k ich zabíjaniu.






































9 komentářů:

  1. Vyzerá to dobre :) už sa teším na preklad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tešííííím sa :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším na překlad.

    OdpovědětVymazat
  4. Těšim se na překlad :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Knihomolka.36521. února 2014 20:50

    Zajímavé - sice mám radši když jsou vlkodlaci hrdinové, ale nejspíš mě to chytne

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem na to opravdu zvědavá, konečně to vypadá i na nějaký jiný úhel pohledu na vlkodlaky...:)

    OdpovědětVymazat
  7. dakujem za super preklad celej knihy. je uzasna!!! :)

    OdpovědětVymazat