sobota 11. ledna 2014

Hlasování o novém překladu


Než se dostaneme k hlasování, chci se vás zeptat, zda stojíte o překlad druhého dílu ze série Elemental Assassin - pro přiblížení, prvním dílem je Spider's Bite.

Hlasujte prosím v komentářích, díky :)


1.


Working for the Devil



Když se ďábel potřebuje zbavit vzpurného démona, komu zavolá?

Hráč: Nájemná nekromantka Dante Valentine je ohledně práce vybíravá. Vznětlivá povaha a nervy z oceli, v probouzení mrtvých nejlepší v oboru. Jednoho deštivého pondělního rána jde ale všechno doslova k čertu.

Skóre: Ďábel najme Dante, aby zabila vzpurného démona, Vardimala Santina. Na oplátku ji nechá naživu. Taková nabídka se neodmítá.

Háček: jak zabít někoho nesmrtelného?


 2.




The Powers



Když  se Angele Sullivan, sestře na pohotovosti s tragickou minulostí dostane nejasného varování od jasnovidce bez domova, a jeden z jejích pacientů je nalezen mrtvý v řece Willamette, její svět se začne nevysvětlitelně měnit a je hnaná vstříc osudu, který jí byl určen už před věky.

Camael je jeden ze sedmi starověkých bojovníků známých jako Mocní, kteří byli vysláni na svět před tisícovkami let, aby vedli, hlídali a ovlivňovali výsledky bitev během věků.

Když je Camael  povolaný do Portlandu v Oregenu, aby dohlížel na Angelu Sullivan, která v sobě skrývá schopnosti bojovníka, začne se jeho duše zmítat mezi povinností, které k ní má jako ochránce a mentor, a silnou nákloností, kterou k ní cítí jako ženě.


Stále častější vize, bizarní sny a fyzické změny u Angely vyvolávají otázky o jejím duševním zdraví.

Když ale velmi skutečný démon z Camaelovy minulosti začne ohrožovat všechno, co je Angele drahé, je donucena přijmout svůj osud a pokusit se zničit ho dřív, než zaujme důležitý post.


 3.



Dragon Bones



Když vyjíždí do války, která se rozhořela v pohraničí, je si Ward, nový lord z Hurogu jistý, že je na rychlé cestě ke slávě. Brzy se ale jeho výprava ocitne ve smrtelném nebezpečí. Viděl totiž hromadu kouzelných dračích kostí ukrytou hluboko pod Hurogskými državami. Kosti mohou být ve špatných rukách velmi nebezpečné a Ward si je jistý, že jeho nepřátelé se nezastaví před ničím, aby je získali.




58 komentářů:

  1. Prosila bych o pokračování Spider's Bite a nejvíce z knížek mě zaujala dvojka.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych hlasovala pro jedničku a také bych prosila pokračování Spider's Bite. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  3. Já hlasuji pro jedna a za pokračování Spider´s Bite bych byla velmi vděčná :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem pro překlad číslo jedna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já hlasuju pro 2 :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro pro pro pokracovani! Mam z goodreads zkouknutou celou serii a ma to skvele hodnoceni, uz se nemuzu dockat az bude prelozena 1 a ja si ji budu moct precist :)

    A jinak z knih... tak ode me to nebude objektivni, protoze ja Working for Devil uz cetla a je to skvela kniha... :D Takze ja jsem pro 1 rozhodne :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nebudeš zklamaná. Je to můj první překlad a jsem si vědomá toho, že to šlo udělat líp. Já jsem momentálně u šestého dílu. Děj je sice trochu předvídatelný ale čte se to opravdu dobře :-)

      Vymazat
    2. Zklamana urcite nebudu, kdybys videla jake preklady se mi obcas dostanou do rukou, tak bys vedela, ze maloco me uz muze zklamat. Ja uz do toho tak lehce nakoukla a vypadalo to dobre :) Jen jsem si ted zakazala rozecitat nove serie, nez doctu alespon par tech, co mam rozjetych :D

      Vymazat
  7. ja som taktiež za 1 a aj za pokračovanie Spider´s Bite :D

    OdpovědětVymazat
  8. rozhodne pokračovanie Spider's Bite a z týchhto kníh...rozhodovala som sa medzi 1 a 2 ale tak dávam jednotku :D :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já bych byla asi jako všichni pro pokračování Spider´s Bite a pokud novou knížku, tak určitě 1. :)
    Vypadá nejzajímavěji. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem taky pro pokračování Spider´s Bite a z těch dalších knih bych brala 2 :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Byla bych rozhodně pro pokračování Spider's Bite. A pro překlad bych vybrala 2 nebo 1.

    OdpovědětVymazat
  12. Som za pokračovanie Spider`s Bite a pri preklade ponuknutých kníh som za 1-ku. Jana♡

    OdpovědětVymazat
  13. Aj ja by som brala jednotku :))

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem pro 2 a pro pokračování Spider´s Bite

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem rozhodně pro pokračování Spider's Bite... A hlasuju pro jedničku... :)

    OdpovědětVymazat
  16. Určitě jsem pro pokračování :-) Rilik

    OdpovědětVymazat
  17. Ja jsem pro 1 ,ale 2 se mi taky libi

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj, ja jsem pro pokracovani Spider's Bite :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Som za pokračovanie spiders bite a za 1 :D

    OdpovědětVymazat
  20. Ja som za 1 a samozrejme aj za pokračovanie Spider´s Bite! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ja chci 1 :-) ale 2 vypada taky dobre :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, já jsem určitě pro překlad pokračování Spider´s Bite a z výběru hlasuji pro 1.

    OdpovědětVymazat
  23. Som za 1:-) a pokracovanie:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tinka: mne sa zapacila 2jka :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ja jsem pro 1, ale knihy od P. Briggs mám taky ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Hlasuji pro jedničku. Díky

    OdpovědětVymazat
  27. Já sem pro 1 :) děkuju

    OdpovědětVymazat
  28. Moc bych prosila o pokračování Spider´s Bite a z nových 1.děkuji

    OdpovědětVymazat
  29. ja som za překlad druhého dílu ze série Elemental Assassin - pro přiblížení, prvním dílem je Spider's Bite. inak cislo 2

    OdpovědětVymazat
  30. Můžu hlasovat pro 1 i 2 ? : )

    OdpovědětVymazat
  31. Som za 1, a ďakujem za preklady.

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, jsem za pokracovani, prosim. I kdyz, priznam se, zatim jsem nezacala cist prvni dil, ale mam to rozhodne v planu.
    A hlasuju pro 1, protoze se mi z anotace zda, ze to bude vtipne:) Pripomnelo mi to A Demon and her Scot a to me strasne bavi:)
    Jinak preji hodne chute a sil k prekladu:) A dekuji za vasi praci:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni to az tak podobne, je tam vic akce a neni tam tak detailne popisovany sex, vlastne tam neni popisovany vubec :) Ale hlavni postava je celkem sympaticka a ma to zajimavy pribeh... a hlavni hrdina je skvely :D

      Vymazat
  33. Pokračovanie :)
    Ak nie to, tak potom číslo 1 :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, já jsem pro 2. A děkuji za překlady

    OdpovědětVymazat
  35. Tiež som za 1. Working for the Devil

    OdpovědětVymazat
  36. Ahoj zaujala mě 1. a 2. , ale knihy od Briggs mám taky ráda takže se nechám překvapit

    OdpovědětVymazat
  37. Pokračovanie.. :) a 1. :)

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, také bych si ráda přečetla přeložené pokračování Spider's Bite. A jako další překlad vypadá nejzajímavěji ten první.

    OdpovědětVymazat
  39. Určitě bych ráda pokračování Spider's bite. A jinak 1. vypadá dobře :-) . V.

    OdpovědětVymazat
  40. Prosím, určitě se pusťte do pokračování Spider´s bite :) Děkuju

    OdpovědětVymazat
  41. Byla bych pro jednotku. Díky

    OdpovědětVymazat
  42. Hlasuji pro 1 a děkuji za překlady :-)

    OdpovědětVymazat
  43. Otázka: ja by som poprosila ďalší diel :)
    Hlasovanie: 1

    OdpovědětVymazat
  44. Hlasuji pro jedničku a jsem přeju si aby se pokračovalo v spider bite

    OdpovědětVymazat
  45. UKONČUJI HLASOVÁNÍ
    zde jsou výsledky:
    1. 36
    2. 11 (i s mým hlasem)
    3. 0
    pokračování SB: 26

    Na plné čáře tedy vyhrává Working for the Devil a v překladu Spider's Bite se bude pokračovat. :)

    OdpovědětVymazat