středa 8. ledna 2014

D'Arc, Bianca



Webové stránky: http://biancadarc.com/



Dobrý přítel mi kdysi řekl, že sama sobě udělám medvědí službu svou oficiální „bio“, a tak mě napadlo, že to pojmu trochu hlouběji zde, na mých stránkách, mezi přáteli. I když jsem velmi hrdá na to, čeho jsem ve svém životě a během předchozí kariéry dosáhla, z větší části už teď taková nejsem jakožto spisovatelka romancí. Ačkoliv, i přes můj zájem o fantasy, scifi a paranormální jevy zanáším do svého psaní spoustu vědy. Samozřejmě, že s tím má co dočinění to, že jsem půl tuctu let běhala po laboratořích, když jsem byla na výšce.

Byla jsem laboratorní cvok, vyšplhala jsem se na vrchol firemního žebříčku plného žraloků z ulic Manhattanu a získala právo na to si za své jméno nahromadit spoustu písmenek, ačkoliv jsem si vždy užívala víc samotné psaní. I když jsem se soustředila na svou předchozí kariéru, vždy jsem psala pro vlastní potěšení. Únik do mého vlastního světa fantazie na konci prohnilého dne v kanceláři byl jednou z mých oblíbených zábav a také to byl levný způsob „terapie“. Vytváření světů a jejich sdílení s úžasnými lidmi, kteří si najdou čas, aby skutečně přečetli mé knihy, je mnohem více uspokojující, než cokoliv, co jsem dělala předtím.

A nyní…

Oficiální bio

Jako celoživotní nadšenec pro bojová umění, Bianca má řadu koníčků a zájmů, které ji udržují zaměstnanou a baví ji, jako například hraní na kytaru, nakupování, malování, nakupování, lyžování, nakupování, výlety, a už jsme zmínili… ehm… nakupování? Jako lovec nejlepšího smlouvání, Bianca miluje vzrušení z lovu skvělé ceny kvalitního zboží, i když je zrovna z módy. A nic nemiluje víc, než když se může schoulit u krbu s dobrou knihou, či ještě lépe zasednout za počítač, kde napíše dobrou knihu.

Její tvorba:

Brotherhood of Blood (Bratrstvo krve)



Tales of the Were (Příběhy o Vlkodlacích)

1 - Lords of the Were
2 - Inferno
2,5 - The Purrfect Stranger
3 - Rocky
4 - Slade
5 - Grif
6 - Red
7 - Magnus


Dragon Knights (Dračí rytíři) 

1 - Maiden Flight 
1,5 - The Dragon Healer
2 - Border Lair
2,5 - Master at Arms
3 - The Ice Dragon
4 - Prince of Spies
4,5 - Wings of Change
5 - Firedrake
6 - Dragon Storm
7 - Keeper of the Flame


Resonance Mates

1 - Hara's Legacy
2 - Davin's Quest
3 - Jaci's Experiment
4 - Grady's Awakening
5 - Harry's Sacrifice


String of Fate

1 - Cat's Cradle


StarLords

1 - Hidden Talent


Gifts Of The Ancients

1 - Warrior's Heart  


Arcana

1 - King of Swords
2 - King of Cups
3 - King of Clubs
4 - End of the Line
5 - Sons of Amber: Ezekiel
6 - Sons Of Amber: Michael


Ostatní

Caught by Cupid
Tag Team
Perfect

5 komentářů:

  1. Budete niečo z jej tvorby prekladať?Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, to je plodná autorka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla jsem vsechny antonace na Bratrstvo krve a uz se nemuzu dockaz. Oper to bude bomba :-)

    OdpovědětVymazat