sobota 31. srpna 2013

Eve Langlais




Stránka: http://www.evelanglais.com

Žánr: Romance, Science Fiction & Fantasy, Humor

O Autorce



Ahoj, moje jméno je Eve. Jsem máma v domácnosti, která pracuje pro webový zákaznický servis jako zástupce a mezi žonglování s mými třemi dětmi, manželem a domácností, píšu opravdu vzrušující věci – obvykle s vlkodlaky, :D.

Narodila jsem se v Britské Kolumbii, ale jako dítě vojáka, jsem žila tak trochu všude – Quebeck, New Brunswick, Labrador, Virginia a nakonec Ontario. S mojí rodinou v současné době žiji nedaleko Ottawy, našeho národního města.

Jsem první osoba, která vám přizná, že jsem naprosto nudná a vedu světský život. Vážně. Mojí představou zábavy je nakupování v našem místním Wallmartu. Ráda hraju videohry, vařím a čtu. Moje inspirace, hmmm, myslím, že přichází od manžílka, který je celkem alfa samec, což znamená, že ho často chci přetáhnout přes hlavu pánví. Ale i přes jeho tvrdohlavou povahu „já-jsem-chlap“ ho miluju. Mám pokroucenou představivost a sarkastický smysl pro humor, což je něco, co uvolňuji ve svém psaní.

Píšu romantiku svou cestou. Mám ráda silné alfa samce, nahé hrudníky a vlkodlaky. Spoustu vlkodlaků. Ve skutečnosti zjistíte, že většina mých multi-partnerských příběhů se točí kolem velkých, obrovských Lycanů, kteří jen chtějí potěšit jejich ženu. Jsem také velmi vstřícná k mimozemšťanům, víte, takový ten druh, který unese ženu a ta z něj šílí… rozkoší, samozřejmě.

Mé hrdinky tak nějak zastupují celou škálu. Mám některé plaché a stydlivé, jiné zase chytí chlapa za koule a vysmějí se mu. Mnohé z nich jsou baculaté, protože holky moje, křivky jsou super! Jo, a některé z mých hrdinek v sobě mají malý kousíček zla, ale na jejich obranu, také potřebují lásku.

Některá má práce posouvá hranice. Dobro a zlo není vždy jasné a v některých případech podupávám známé náboženské ideologie. Už jsem se zmínila, že má představivost je trochu pokřivená?

Mám ve zvyku ve svých příbězích vytvářet mnoho sexuálního napjetí, protože si myslím, že všechny milostné aféry by měly začínat drobným mravenčením v podbřišku. A když se moje postavy konečně poddají potřebám jejich těla? No, řekněme, že byste takové věci neměli číst v práci. Dveře jsou dokořán a příběh je rozhodně žhavý a přímý. Opravdu, opravdu žhavý.

Miluji psaní, i když ne vždy vím, s čím moje mysl přijde, ale mohu vám slíbit, že to pokaždé bude zábavné, vtipné a především romantické, protože miluju šťastné konce.


Její tvorba

 Welcome to Hell (Vítejte v pekle) 


 Princess of Hell (Princezna pekla)



Furry United Coalition (Chlupatá sjednocená koalice)

1 - Bunny and the Bear
2 - Swan and the Bear 
3 - Croc And The Fox 
4 - Lion and the Falcon

Freakn' Shifters

1 - Delicate Freakn' Flower
2 - Jealous And Freakn'
3 - Already Freakn' Mated
4 - Jungle Freakn' Bride
5 - Human and Freakn'


Pack (Smečka)

1 - Defying Pack Law
2 - Betraying the Pack
3 - Seeking Pack Redemption


Alien Abductio (Mimozemský únos)


1 - Accidental Abduction
2 - Intentional Abduction
3 - Dual Abduction
4 - Mercenary Abduction


Alien Mate (Druhové mimozemšťanů)

1 - Alien Mate
2 - Alien Mate 2
3 - Alien Mate 3


Cyborgs: More Than Machines (Kyborgové, víc než jen mašiny)


1 - C791
2 - F814
3 - B785

The Realm (Říše)


1 - Wizard's Chance
2 - The Hunter
3 - Chance's Game


Blood Countess (Krvavá hraběnka)

1 - Toxic

My Secretary (Má sekretářka)


1 - My Secretary, My Mistress
2 - My Secretary, Her Fantasy


Ostatní


His Teddy Bear
The Geek Job
Scared of Spiders
Wickedest Witch
Broomstick Breakdown
Once Bitten, Forever Burned
Hybrid Misfit
Claiming Her Geeks
Dating Cupid
Crazy
Last Minion Standing
Taming Her Wolf
Mated to the Devil
A Ghostly Ménage
Cleopatra's Men
Fire and Ice
Apocalypse Cowboy
Holiday Kink
Taken By The Christmas Spirits
Erotic Nights

3 komentáře:

  1. Taky bych to chtěla umět, a mít takovou fantazii jako ona. Její knihy se čtou skvěle.

    OdpovědětVymazat
  2. je to skvělá spisovatelka její knížky vážně stojí za přečtení :D

    OdpovědětVymazat
  3. Me osobne nejvic prekvapilo, kolik toho napsala - to je skoro na samostatny blog :D Trvalo me hodinu to cele sepsat a seradit do serii :D

    OdpovědětVymazat