pondělí 22. července 2013

Jennifer Estep - Spider's Bite (Elemental Assassin #1)

Pavoučí kousnutí

Živelná vražedkyně 1

Překlad:  Jitka
Korekce:  Eden




Jmenuji se Gin, zabíjím lidi.


Jsem nejobávanější nájemný vrah na Jihu, pokud nejsem zrovna zaneprázdněná grilováním v Pork Pit v Ashlandu. Jako živel Kamene, slyším šeptandu ze štěrku pode mnou i vibrace z Apalačských hor nade mnou. Moje chladná magie je občas užitečná i při použití nože. Ale nepoužívám svou sílu v práci, pokud to není nevyhnutelné. Říká se tomu profesionální hrdost.


Teď když nelítostný živel Vzduchu dvakrát zkřížil mou cestu a zabil mého pomocníka, vydala jsem se za pomstou a zahubím každého, kdo se mi postaví do cesty. Ať v dobrém nebo ve zlém. Můžu vypadat skvěle, ale pořád patřím mezi ty špatné. Může to představovat trochu problém kvůli neodolatelně drsnému detektivu Donovanu Cainovi, který se rozhodl, že mi bude pomáhat. Poslední věc, kterou může chladnokrevný zabiják potřebovat během magické bitvy, jsou milostné trable…zvlášť, když mě Donovan chce mít stejně mrtvou jako můj nepřítel.

 Pokud vám ušla krátká novela, předcházející tomuto dílu, najdete ji ZDE



1. Kapitola
































                 

<< 0,5. díl

1,5. díl >>

16 komentářů:

  1. Vyzera to zaujímavo. Teším sa na preklad.

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo vypadá to dobře už se těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvěle, už se těším.

    OdpovědětVymazat
  4. zajímavé, těším se =)

    OdpovědětVymazat
  5. Už se moc těším.

    OdpovědětVymazat
  6. waw, to vyzerá dobre. už sa na to teším :)

    OdpovědětVymazat
  7. další skvělý příběh, těším se

    OdpovědětVymazat
  8. Už sa teším na preklad vyzerá to fakt dobre :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle knížku jsem asi před rokem četla a po půlce jsem přestala. Obvykle mě takovéhle typy knih baví,ale tahle mě vůbec nezaujala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. četla jsem na to recenze a docela to vychvalovali, tak snad se to bude líbit :)

      Vymazat
  10. Snad to bude zajímavé,uvidí se.

    OdpovědětVymazat
  11. Teším sa na ďalšiu knižku :-D Ďakujem

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem tu zas! Ještě není pokračování????????? Uááááááá, chce se mi brečet, chybí mi Vaše překlady!!!! Hltám je bez bez dechu!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Tahle mě zaujala, tak doufám, že nezklame.

    OdpovědětVymazat