pondělí 1. dubna 2013

Maria V. Snyder - Poison Study (Study #1)

Studium jedů




Studium 1

Překlad: Paty
Korekce: Kerris/Klárka

Volba: rychlá smrt... nebo pomalý jed...

Než je popravena za vraždu, je Yeleně nabídnutý neobyčejný výkon trestu. Bude jíst nejlepší jídlo, mít pokoj na hradě - a riskovat zavraždění někým, kdo se pokusí zabít Velitele Ixie.

A tak si Yelena vybere stát se ochutnávačem. Ale šéf ochranky, nenechávajíc nic náhodě, jí úmylsně dává Motýlí Prach - a pouze každodenní objevení se pro protijed, odkládá bolestivou smrt způsobenou jedem.

Jak se Yelena snaží utéct těžkému rozhodování, katastrofy se hromadí. Rebelové osnují spiknutí zmocnit se Ixie a Yelena objevuje magické schopnosti, které nemůže ovládat. Její život je znova v ohrožení a musí učinit volbu. Ale tentokrát výsledek není tak jasný...























32 komentářů:

  1. Proc je to pozastaveno? :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože už mám plno zápočtů a zkoušek, na které se potřebuju učit. Absolutně nestíhám překládat a kapitola je strašně dlouhá.

      Vymazat
    2. Tak to chapu. Taky mam ted uz zkouskove a nestiham. Ja se bala, ze s tim treba pak skoncis :) kujuu :)

      Vymazat
  2. Ahojky jenom jsem se chtěla zeptat ,kdy budou další kapitolky. :) Já jsem si tuhle knížku zamilovala a moc bych byla vděčná,kdyby pokračovala. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omlouvám se, ale jsem v tomhle vedru strašný lenoch :( pracuju na další kapči, ale jde to pekelně pomalu, když se člověk vaří ve vlastní šťávě...příště nesmím hlavně udělat tu chybu, že si knihu nejdřív přečtu a až pak ji překládám, ptž se mi do toho potom vůbec nechce, když už vím, co tam bude...ale slibuju, že se polepším a pohnu s tím :)

      Vymazat
    2. Já vím, ani se ti nedivim vtom horku je hrozný něco dělat. Znám to z vlastní zkušenosti :) ale moc díky za snahu ,že to pro nás děláš. :)

      Vymazat
  3. Překlad Poison Study i Touch of Power začne zase až tak od poloviny září, bohužel na to teď nemám čas. Už jenom samotná organizace blogu a všech, kdo na něm pracují, mi zabírá moře času. Tak prosím o trpělivost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Už se těším na pokračování... Ale je jasné, že to je tak jak to je, se školou nic nenaděláme... Jinak tuhle knížku naprosto miluju.
    Jass
    P.S. Není už náhodou polovina září? No, už radši mlčím, stejně se mám učit do školy a ne číst :D

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že se bude pokračovat v překladu a předem děkuji bude-li v krátké době další část. Díky Lvice

    OdpovědětVymazat
  6. Prosím, bude pokračovat překlad této knížky a touch of power? Moc díky za info.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano bude, ale nepravidelně - pokud se zadaří, tak tuto středu bude půlka další kapči Touch of Power.

      Vymazat
    2. Díky, budu se těšít a vyhlížet :)
      Jen jsem chtěla vědět, jestli se s překlady neskončilo ... ještě jednou díky.

      Vymazat
  7. ahoj,prosím,zkuste sem dát další kapitolku ;) už se prostě nemůžu dočkat :)) prosím :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Posledni kapitola priskocila v nedeli. Nemuzes prekladatelce dat alespon tyden...?

      Vymazat
  8. omlouvám se :( nevšimla jsem si další přidané kapitoly.. :( moje chyba :/

    OdpovědětVymazat
  9. prosím ďalší preklad :D

    OdpovědětVymazat
  10. kedy bude ďaľšia kapitolka :) Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, chtela bych se zeptat, jestli bys mi poslala anglicky original na mail majda.hladikova@seznam.cz .... Děkuju moc
    PS: tvoje preklady jsou uzasny :D

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj mohla bych prosím poprosit o poslání anglického originálu na haan95@seznam.cz? děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, mohli byste mi prosím také poslat anglický originál na nelahajkova@seznam.cz? Děkuji... :))

    OdpovědětVymazat
  14. bude se tato kniha dále překládat?

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, bude někdy teď další kapitolka? Už dlouho tady žádná nepřibyla. Nemužu se dočkat. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, skvěle překládaš :-) ...mohla bych prosím poprosit o tu anglickou verzi na mail: susann312@seznam.cz
    Děkuji moc ;-)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, máš v plánu knihu dokoncit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano, další kapitola už je téměř hotová.

      Vymazat
  18. Ahoj, bude se jeste vubec prekladat? Nechci znit nevdecne, ale uz je to rozdelane par let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bude.
      Kdo umí číst, má výhodu - o komentář výš máš odpověď.

      Vymazat
    2. Dekuju za odpoved, ale komentar vys byl z 19. zari... proto jsem se ptala znovu, temer o dva mesice pozdeji.

      Vymazat
    3. Dobrá, tak aby to bylo jasné i dalším, kdo by se chtěli ptát. Knihu rozhodně dokončím, a své rozhodnutí na 100% nezměním. Kdy bude dokončená, to opravdu nedokážu říct.

      Vymazat
  19. Ahoj,mocmocmoc moc bych tě chtěla poprosit o další kapču :(( :) kontroluju skoro pořád a jsem hrozně netrpělivá na konec...

    OdpovědětVymazat