pondělí 18. března 2013

Eve Langlais - Lucifer's Daughter (Princess of Hell #1)



Luciferova dcera


Princezna pekla 1

Překlad: Jefa
Korekce: Kája

Být Luciferovou dcerou může být peklo.

Ahoj, já jsem Muriel, jediná bílá ovce v moři černých a panna až do morku kostí. Jsem rozhodnutá počkat si na lásku, ale můj táta, více známý jako Lucifer, chce, abych mu přestala dělat ostudu. Doufám, že fešák, kterého jsem potkala v baru, bude tím pravým – jen při pohledu na něj mi roztály vnitřnosti jako marshmallow nad pekelnými uhlíky, ale věřit někomu je těžké, zvlášť když se zdá, že každý s kým se sblížím, se mě nakonec snaží zabít.

Nejen, že se snažím vypořádat s extrémním chtíčem, ale v pekle je nová hrozba, taková, o které mi otec řekl, ať ji ignoruji. Něco se ale snadněji řekne, než udělá, protože se zdá, že ať se obrátím kamkoliv, všichni démoni se mě snaží zabít. Ale to je v pohodě, protože jediná věc, kterou jsem se naučila je to, že jako princeznou pekla občas prostě musím chytit démona za rohy a trochu ho proplesknout.

Pekelné povstání, démoní vrazi a žhavé polibky… mohl by být můj život ještě zajímavější?














8 komentářů:

  1. jjj to by som si strašne rada prečítala, bude sa to prekladať? prosííím :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pokud se najde nekdo, kdo to bude chtit prekladat ;)...

      Vymazat
    2. ahoj nemohla by si mi to poslat po anglicky? andrea.baranovska@azet.sk

      Vymazat
    3. Mohla bych taky poprosit o anglický originál? Děkuji moc klara.ceganova@gmail.com

      Vymazat
  2. jjjj supr už se našla prekladateľka diky Styxie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za překlad:)

    OdpovědětVymazat
  4. Stějně jako Vítejte v pekle je i tato série naprosto boží. Téma peklo se prostě autorce povedlo :P. Moc děkuji za překlad a korekci. HankaP

    OdpovědětVymazat